Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

Τρελά παραμύθια-Θάνος Μωραϊτίδης


Τρελά παραμύθια

Μωραϊτίδης Θάνος

Μουσική/Στίχοι: Σταύρος Στέλιος/Μωραϊτίδης Αλέκος


Σε ένα κόσμο μικρό (μοναχός σου μιλώ)
όλα φεύγουν και έρχονται ίδια
που όλο ψάχνει τροφή (χρήμα δόξα τιμή)
και όλα πέφτουν στην ίδια παγίδα
σε ένα κόσμο μου λες (που τρελάθηκε δες)
και γυρίζει χωρίς μια πυξίδα
εγώ ψάχνω να βρω (μια θεσούλα για δύο)
γαλανό ουρανό και ελπίδα

Να σου λέω τρελά παραμύθια
που θα ακούγονται σαν την αλήθεια
σαν γλυκές μελωδίες του κόσμου
που θα φτιάξω για σένα φώς μου

Να σου λέω τρελά παραμύθια
που θα ακούγονται σαν την αλήθεια
σαν γλυκές μελωδίες του κόσμου
που θα φτιάξω για σένα φώς μου

Σε ένα κόσμο πληγή (που όλο αιμορραγεί)
και το κρύβει με χίλια φτιασίδια
που όλο ψάχνω γιατρούς (σατανάδες θεούς)
και όλο πέφτει στην ίδια παγίδα
σε ένα κόσμο σκληρό (που δεν έχει καρδιά)
στα παιδία για να δώσει παιχνίδια
εγώ ψάχνω να βρω (μια θεσούλα για δύο)
να σου δίνει στοργή και ελπίδα
να σου λέω τρελά παραμύθια
που θα ακούγονται σαν την αλήθεια
σαν γλυκές μελωδίες του κόσμου
που θα φτιάξω για σένα φως μου
να σου λέω τρελά παραμύθια
που θα ακούγονται σαν την αλήθεια
σαν γλυκές μελωδίες του κόσμου
που θα φτιάξω για σένα φώς μου

Να σου λέω τρελά παραμύθια
που θα ακούγονται σαν την αλήθεια
σαν γλυκές μελωδίες του κόσμου
που θα φτιάξω για σένα φώς μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου